PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
birgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kızarkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehir dışındaydıannesiyle tanıştım çok canayakın birisine benziyordu fakat biraz sonraolacakların hayatımın en zevkli dakikaları olacagını kim bilebilirdiki.her seysakin ve iyi başladı derken yemegi yedik ve ben kız arkadasımla odasındaotururken annesi geldi ve duşa girecegini ve bizim rahat olmamızı söledi.neyseannesi gittikten sonra aklıma bir pustluk geldi ve hemen kız arkadasımınfırsattan istifde elimi amına dogru götürdüm.oda birden benim babafingoya elattı ve içim
Kıçımı Tutamazsam Ben Didem.16 yaşındayım.sarışın ve oldukça güzel bi kızım.Bodrumda oturuyoruz.anlatacağım olay 1 hafta önce başımdan geçti. Evin kapısında anahtar deliğini tutturmak için uğraşıyordum.Ama bu mümkün değildi.Çünkü tahmin edebileceğinizden daha çok sıkışmıştım.Olduğum yerde tepiniyodum.Bir ikiZevce.com da kaç tane damla varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> damla çişin pedime aktığını hissettim.Adet görüyodum. En kötüsü de çişiden çok büyük tuvaletimde bastırıyodu.Öyle bir durumdaydım ki kendimi kastığım anda altıma sıçacaktı
Adım Yasemin. 21 yaşında evlenmiştim ama aklımda hep kendi hemcinslerime ilgi duyuyordum. . Bir iş yerinde çalışıyordum. Öğle tatilinde iş yerinin önüne çıkıp sigara içmeye başlamıştım. Bizim iş yeri pasajın içinde. Yanımızda kuyumcu vardı. O sırada kuyumcuya daha evvelde devamlı gelip giden genç bir kız vardı. Yine o gelmişti. Doğum günü olduğunu, kuyumcu arkadaşlarının çikolata ikram ettiğini ve kendisinin hepsini yiyemeyeceğini söyleyerek bana da ikram etti. Yeni evli olduğumu bildiği için bana iyi geleceğini söyledi. Gülüştük. Beni öğle tatilinde pastanede beklediğini söyleyerek yanımdan
Selam arkadaşlar ben ayhan 37 yaşında özel bir şirkette muhasebeciyim 13 yıllık evliyim eşimle daha nişanlıyken sikişmeye başladık bunu o istedi gece yarısı bir akşam beni eve çağırdı ön sevişme falan derken bunu sık sık tekraladık derken bir gün deydirip çekiyordum sikini farkında olmadan kızlığı bozulmuştu bozulunca daha rahat sokup çıkarmaya başladım sanki evli gibiydik haftada 3 akşam birlikteydik tabi bu olaydan bir tek kayınçomun haberi vardı daha küçüktü 12 yaşındaydı uyuyor numarası yapıyordu fakat bizi seyrediyordu zaman ilerledikçe biz evlendik ayrı evde oturuyorduk kayınçom sık sık
Slm...bursa da güzel bir lisede öğrenciyim.okulumuz kaşarlarıyla ünlüdür.neyse ben hikayeme geçeyim.bizim sınıfta bilge adında bi kız vardı.kızın kaşar olduğunu ilk güz anlamıştım...sınıfta kızın yanından geçerken ara sıra elimi götüne değdiriyordum.kız bişey demiyodu çünkü onunda hoşuna gidiyordu.bazen o masaya oturur bende sıraya dirseğimi götüne değdirirdim...birgün beden dersinde kantindeydim.sınıf boştu öğrenciler dışarda oynuyorlardı.bese eşofmanımı götürmediğim için beni kantinde bırakyı hoca.bilge gelip bana göz işaretiyle sınıfa gitmemi söyledi.anlamıştım ne istediğini.sınıfa gittiğim
Merhaba Bu sitenin hastaları.Sex şüphesiz bu siteyi ziyaret eden herkezin ortak isteği arzuları.Kimi onu kimi bunu sever. Gecenlerde bir kadının itirafını okudum ve cevap yazdım.Kadın aynen söyle yazmış ,buynumdan ve sırtımdan yalanarak orgazm olmak istiyorum.Bende dedim ki bende seni ayak parmaklarını emerek orgazma getirmerk isterdim.Bunu yaşadın mı diye.Evet ben tam bir ayak delisiyim.Ama malesef bu arzum ahenüz kavuşmadım. Bu yaz herkezin bildiği gibi tang aterlikler modaydı ve ben kendimi zor tutuyordum saldırmamak emmek için.Hele bir tanesini gömüştüm ki aman allah o ne p
Karı koca ve ben merhabalar bu benim ikinci hikayem bazıları bunları yalan olarak bulabilir ama ben gerçekçiyim zaten lakabımda piç. ben bir arkadaşımın evine yemeğe gittim evlerine gittiğimde benden hariç yeni evli çift vardı onlarla tanıştık ve ben onları onlarda beni sevdi.ama kız yeni evli olduğu için taş gibiydi ve okadarda güzeldi.onlarda vebi birgün yemeğe davet ettiler ve ben kendime şans doğduğunu hissetmiştim. yemek yerken biralarıda yudumluyorduk benim gözlerim sürekli kızın göğüsleri ve kalçalarındaydı.benim bakışlarımın farkına varmıştı ve benim gözlerimin içine bakmaya b
SELAM BEN ADANADAN MURAT BİR BALDIZIM VAR ÇOK GÜZEL VEDE SEKSİONUHEP HAYAL EDİP EŞİMİ SİKİYORUM AMA BİR TÜRLÜ ONA AÇILAMIYORUMBİR GÜN EŞİM BAHÇEYE GİTTİ VE ARDINDAN BALDIZIM GELDİGELİR GELMEZ BENİMKİ DİMDİK OLDU ABLAM EVDEMİ DİYE SORDU BENDE EVET DEDİM İÇERİ GELDİ NERDE DEDİ ŞİMDİ GELİR BAHÇEYE KADAR GİTTİ DEDİMNEYSE UZATMIYALIM BENİMKİ ÇADIR KURMUŞ Bİ ARA BAKTIMKİ BALDIZ BENİMKİNE GÖZÜ TAKMIŞ BAKIYOR İÇERİYE GİTTİK BİLGİSAYARLAN OYNADIK VE BEN YAVAŞÇA ARKASINA GEÇTİM YAVAŞÇA ELİM GÖTÜNE VURDUM PEKTEPKİ VERMEDİ VE O CESARETLEN İYİCENE OKŞAMAYA BAŞLADIMYAPMA ENİŞTE ABLAM GELİRDEDİ YOK Bİ SAATE
Merhaba arkadaşlar ben emrah 16 yaşındayım.başımdan geçen olayı sizlere anlatacağım.aynı sokakta oturduğumuz ve aile dostu olduğumuz bir abinin karısı ve kızını aynı yatakta siktim. birgün ilyas amca iş gezisinde olduğu için onlarda kalmaya ben gittim ayla yenge çok tatlı 1.80 boyu ve harika götü ile memeleri beni çileden çıkarıyordu kızı ise gençliğin verdiği fizikle dehşet ötesiydi.neyse 3 ümüz beraber yemek yiyordk.ama benm gözüm hep ayla yengedeydi tabakları koyarken göğüslerine falan bakıyor arada bir kalkan sikimi düzeltiyordum. oda farkındaydı anlamıştı sanırım. gülüyordu. yemekten snra
8 sene önce işyerine yeni bir eleman alindi. Kendisi "ismi melek avukatça sekreter olarak çalışıyor akşamları 2 saatline bize geliyordu.ilk gördüğümde hani filimler de olurya böyle hafif bir rüzgar hissedersiniz yüzünüzde sadece onu görür ve kafanız iyi olmuş gibi ona bakarsınız..... Aslında öyle bir kızdı ama nedense ona ulaşmanın imkansız olduğunu düşünmüş olmaliyimki bilinç altım bu sonu aci tek taraflı aşkı bana yaşatmamak için tüm duygularımı ona karşı bloke ediyordu. patrona ilk söylediğim şey acaba kendine manita ayarlamanın yeni bir yolu mu diye sorduğumu hatırlıyorum bir gün havalanan
 Benim çok sevdiğim bir arkadaşım var. Arkadaşım Sadi ile çok içli dışlıyız. Aramızdan su sızmayacak kadar birbirimizi yakın hissederiz. Aynı üniversiteyi aynı bölümü okuduk ve aynı dönemde askere gideceğimiz için askerden önceki son günlerimizi dolu dolu geçirelim diye bir hafta sonu bir yerlere gitmek için bir plan yaptık. Planladığımız gün geldi. O gün cumartesi olmasına rağmen sabah erkenden kalktım ve babamın arabasına atlayarak doğru Sadi`nin evine gittim. Kapıyı çaldım. Kapı açıldığında Sadi`nin daha yeni kalkmış olduğunu gördüm. Beni oturma odalarına aldı ve giyinmek için izin ist
|O gün rutin zamanlardan biriydi, ta ki onun odama girişine kadar. Kucağında küçük bebeği ve yanında kocasıyla (kısa boylu, dazlak biri) geldiler. Yaklaşık 170 cm boyunda, beyaz tenli, etli dudaklı muhteşem göğüs ve kalçalarıyla afrodit gibi duruyordu ve kocasına hiç yakışmıyordu. Sanki hiç doğum yapmamış gibiydi ve gözlerimi ondan alamıyordum. Bebeğini muayene ettim. Sonraki zamanlarda bilerek yakın randevular veriyordum. Onu her zaman görmek istiyordum. O da biraz farkındaydı. Fakat 4. aydan sonra 1,5 ay geçmişti ve kontrole gelmemişlerdi. Çıldıracak gibiydim, Necla yı görememek, onun kokusu
Araba macerası Merhaba size geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatıcam liseden bi arkadaşın vardı adı damla hafta içi bir gün arabayla dolaşıyordum bi telefon geldi saat 4 civarı damladan ağlıyordu ve sana ihtiyacım var lütfen gel dedi. ben nerede oldugunu sordum okuldan çıktım dedi bi yer tarif etti hemen gittim aldım.arabaya bindi biraz dolaştık ve moralini düzelmeye çaliştım nitekim hemen düzeldi ve bana tenha bi yere çekermisin arabayı dedi. ben hemen şehirden uzak yeni yapılan binaların oraya gittim ona karşı niyeti bozmuştum oda tavırlarıyla ne yapmak istediğini üstü kapalı b
|merhaba ben ıstanbuldan kadir 27 yaşında tekstille ugrasan bı gencım,buradakı hıkayeler gerçekten ınsanın aklını basından alıyor ınsanı delirtiyor,hikayemın bas kahramanı balık etli yengem gerçektende adı üzerınde balık etli görmelisiniz insanı bastan çıkartan bi güzellige sahip tam bir afrodit diyebilirim size onun için,onu tarıf edecek olursam daha detaylı 1.75 boyunda esmer yeşil gözlü koskoca bı meme ve kocaman bır göt ama ne göt benı en çok çeken yerlerı götü ve memelerı ınsanın bebek olup o memelerden süt içesi geliyor,abimle beraber istanbulda yasıyor yengem ve bende arada onlara yatıy
selam egeden mehmet 0544 440 86 41 yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım…05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart. 05444408641 …. gelelim hikayeme seks sevdalısı dostlarım bir çift ile yaşadığım bir ilişkimi sizlere anlatacağım. bu arada ben 38 yaşında fazla atletik vücudu olmayan beyaz tenli biriyim. Seksi çok severim.daha önce bir çift ile yaşadığım ilişkimi bir hikaye sitesinde yayınlamıştım. Hikayemin sonuna
Ensest Hikayeler -------------------------------------------------------------------------------- Dayımdan Öğrendim Bizde kızlara hep takılırlardı küçükken benimle evleneceksin diye.Dayımlara gittiğimizde hep karısını yataktan kovar benimle yatardı. Ben o zamanlar seks nedir bilmezdim. Yatakta dayım beni öper okşardı hep her tarafımı okşadığı için benden hoşlandığı hiç aklıma gelmezdi. Bir yaz tatilinde Aksaraya gittiğimizde yine dayımla yattık. Eskiden karısı da aynı odada yatardı ben dayımla aynı yatakta yatardım. Bu sefer dayım karısını odadan kovdu ben yeğenimle yatacağım de
Ben adanadan hakan benim arkadaşımın çıktığı kız var dı .kız istiyordu .arkadaşıma diyordum ama inanmıyordu bir gün anlaştık arkadaşla.o sınıfta sikerken ben yakalayacaktım.sonra tehtid edip bende sikecektim arkadaş işi iyice ilerletti ve tam sikerken sınıfta ben girdim ve tehtid ettim.sonra o da tmm dedi sende sik ama sadece bu seferlik diğer zamanlarda sadecebu(arkadaşı göstererek)sikecek dedi.bende tmm dedim.arkadaş önce başladı öpmeye bende memelerini yalamaya başladım ben sarıldım götüne amına...sonra ben dayanamıyorum dedim ve daracık amına taş gibi yarrağımı 2 soktım zaten kan geldi.ama
Ben 23 yaşında marangoz kalfasıyım bu hikaye başımdan iki sene evel geçti ve hallen devam ediyor bir dairenin kapılarını takmaya gitmiştim ve ev sahibini bir oglu vardı 16 yaşlarında ben kapıları takana kadar bana yardımcı oldu ve babasıda ya benim oglum yanınızda çalışsın bari eli bir iş tutar bende olur dedim zaten gençlere bayılıyorum hellede kılsız ve parlak olanlara bizim arif çok parlak ve esmer biriydi o zaman yarın gelsin başlası dedim ve babasıı yanında benimde prensiplerim var benim çırak benim gibi olmalı her şeyimle aynı olmalı ben ne dersie yapmalı ve kalfa çıraktan ziyade ark
Ben istanbuldan 30 yaşında kariyer sahibi bir iş adamıyım. anlatacağım olay yaklaşık 2 ay önce başımdan geçti.iş yerimin yan dairesinde bir aile kalıyordu, ve çok güzel sarışın 23 yaşlarında bir kızları vardı. Üniversitede okuyordu .Tatil için İstanbul gelmişti. Aramız iyiydi arada bir gelirdi ve sohbet ederdik .tabiki o sohbet eder ama ben onun ayaklarıyla ilgili fanteziler kurar dururdum.. 39 numara çok bakımlı ayakları vardı.. Hele birde uzun topuklu terlikleriyle geldiği an dünyalar benim olurdu.. Bir gün işe girerken baktım ki terlikleri kapının önünde.gizlice eğildim ve terliklerinin iç
2 Çiftle Beraber Oldum Tekrar merhaba:daha önce sizlere adapazarından bir çiftle olan ilişkimi yazmıştım kısa sürede bukadar okunacağını sanmıyordum ilginize teşekkürler.şimdi onlardan sonra son çiftle olan ilişkimi yazıyorum. Bir akşam gece geç saatlerdi ben yine mirce girmiştim yine bir çift arıyordum zaman bayağı ilerlemişti fm ist nikli bir çift slm yolladı bende cevap yazdım yazışmaya başladık çiftler f 32 m 37 yaşlarındaydı ve banada bayağı yakındılar,epey bi konuştuk isterseniz msn de konuşalım dedim ve mahsuru yoksa camdada kendimizi görür karar veririz dedim kabul ettiler bizde
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye erotik film izle

hikayeleri,seks hikayeleri,Porno hikayeler